ای کاش کودک بودم.................. ای کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

شعرهای عاشقونه

حرف دل

ای کاش کودک بودم.................. ای کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

ای کاش کودک بودم..................


ای کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود


ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم.


ای کاش کودک بودم تا هیچ گاه تو را نمیخواستم و دلم برایت تنگ نمی شد


ای کاش کودک بودم تا وسوسه کاری به من نداشت و احساس مرا اسیر خود نمی کرد.


ای کاش کودک بودم تا شاید معصومیت چشمانم در تو اثر می کرد..................


ای کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود


ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم.


ای کاش کودک بودم تا هیچ گاه تو را نمیخواستم و دلم برایت تنگ نمی شد


ای کاش کودک بودم تا وسوسه کاری به من نداشت و احساس مرا اسیر خود نمی کرد.


ای کاش کودک بودم تا شاید معصومیت چشمانم در تو اثر می کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ علی ] [ ]